hej hej nu har jag kommit hem från polen

hej hej vill bara säga att vi typ inte har bloggat på ett halv år eller nått det har inte blivit så för jag har fullt upp med min anndra blogg. mathilda1002.favs.se kollad järna den<3 men nu har jag kommit hem från polen med lilly vi har varit där i 2 nätter eller aså vi åkte sån här kryssninsbåt ditt det var jätte skoj och mysigt det var godmat och glass, aså det var buffe med glass och efträtter och allt men jag kommer bara lägga upp nån bild så om ni vill se mer gå in på mathilda1002.favs.se då kan ni se as mycket bilder från Polen <3 men nu får ni typ 2 bilder eller nått ha de gött<3
 
haha hoppas ni gillar bildern hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0